КРИТЕРІЇ,ПРАВИЛА ТА ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 9-11 КЛАСІВ
| 
   Рівні навчальних досягнень учнів  | 
  
   
 Бали  | 
  
   Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з
  фізичної культури 9-11класи  | 
 
| 
   І.
  Початковий  | 
  
   1  | 
  
   Учень володіє знаннями, необхідними для виконання
  певного елементу на елементарному рівні розпізнання.   | 
 
| 
   2  | 
  
   Учень виконує окремі елементи фізичних вправ,
  володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння.   | 
 |
| 
   3  | 
  
   Учень володіє матеріалом на рівні окремих
  фрагментів, виконує нормативний показник початкового рівня, розрізняє
  елементи техніки виконання фізичних вправ.   | 
 |
| 
   ІІ.
  Середній  | 
  
   4  | 
  
   Уміння та навички учня дозволяють виконувати
  більшість елементів фізичних вправ (з незначними помилками). Учень володіє
  матеріалом на рівні, вищому за початковий, розрізняє елементи техніки
  виконання вправ  | 
 
| 
   5  | 
  
   Учень володіє технікою виконання окремої фізичної
  вправи, розуміє основний теоретико-методичний матеріал.   | 
 |
| 
   6  | 
  
   Учень за
  допомогою вчителя виконує окремі фізичні вправи, аналізує та виправляє
  допущені помилки, виявляє знання і розуміння основних положень навчального
  матеріалу, виконує нормативні показники середнього рівня.   | 
 |
| 
   ІІІ.
  Достатній  | 
  
   7  | 
  
   Учень виконує
  окремі контрольно-нормативні показники та виявляє знання і розуміння
  переважної більшості навчального матеріалу, застосовує теоретико-методичний
  матеріал для виконання фізичних вправ, визначених навчальною програмою.                   | 
 
| 
   8  | 
  
   Учень володіє технікою виконання фізичних вправ.
  Знання учня достатньо повні. Він вільно застосовує вивчений матеріал, вміє
  аналізувати, робити висновки.   | 
 |
| 
   9  | 
  
   Учень виконує контрольно-навчальні нормативи і
  вимоги, вправи для обов’язкового повторення і домашніх завдань, вільно
  володіє вивченим матеріалом та вміло застосовує його на практиці, виконує
  нормативні показники достатнього рівня.  | 
 |
| 
   IV. Високий  | 
  
   10  | 
  
   Рівень умінь і
  навичок учня дозволяє правильно і якісно виконувати нормативні показники,
  учень уміло володіє теоретико-методичним матеріалом навчальної програми, знає
  методику підготовки і виконання фізичних вправ.   | 
 
| 
   11  | 
  
   Учень виконує
  фізичні вправи та контрольні навчальні нормативи на високому рівні,  володіє узагальненими, міцними знаннями з
  предмету, володіє техніко-тактичною підготовкою при виконанні фізичних вправ.
    | 
 |
| 
   12  | 
  
   Учень
  досягає високих результатів під час виконання фізичних вправ,
  контрольно-нормативних показників, визначених навчальною програмою.   | 
 
Комментарии
Отправить комментарий