Критерії оцінювання 7-11 : трудове навчання,технології


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

7 клас

 

 

 

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Початковий

1

Учень відмовляється від виконання поставлених завдань.

2

Учень   фрагментно   відтворює   незначну   частину   навчального матеріалу при виконанні проектних робіт, тестування, графічних

робіт. Має нечітке уявлення про етапи творчого проекту, об'єкт проектування, матеріал, інструменти.

3

Учень не може визначитись темою проекту, метою, вибором об'єкту під час складання проекту. При виконанні тестування має недостатній рівень знань. При самостійній роботі з підручником, з заздалегідь складеним вчителем планом, не вміє виділити головне і

робити відповідні записи, узагальнення, висновки

Середній

4

При виконанні проекту учень допускає грубі помилки на конструкційному етапі, а саме: не може підібрати аналоги вибраного об'єкту, неточні масштабні виміри. Частково знає технологічний процес виготовлення об 'єкта проектування. Виконує частково тести на платформах: Googlclass room, Googl формі, «На урок». Нездатний самостійно працювати з підручником, з відео за

вказівками вчителя.

5

Учень допускає значні помилки при тестуванні, проектуванні. Нечітко визначає тему, мету проектної роботи. Не аналізує проектну задачу. Не вміє чітко визначити способи власної діяльності. Проект

частково оформлений.

6

Учень за допомогою вчителя виконує більшу частину навчального матеріалу (тести, графічні роботи, робота з підручником, опрацювання відео). Дотримується технології виготовлення виробу. Допускає помилки на етапі конструювання, визначення економічної

доцільності виготовлення виробу. Не вміє зробити узагальнення.

Достатній

7

Учень самостійно виконує всі завдання поставлені вчителем (тести,

графічні роботи, робота з підручником, проектна робота), але допускає деякі помилки.

8

Вміє самостійно вибирати конструктивні елементи виробу, призначення виробу. Правильно підбирає матеріал, інструменти для виготовлення виробу. Проте потребує допомоги вчителя при

виконанні графічних робіт.

9

Учень самостійно складає технологічну карту. Виконує креслення виробу     та     його      деталей.      Виготовляє      об'єкт проектування за допомогою вчителя. Потребує допомоги вчителя

при виконанні тестів, роботи з підручником, з відео.

Високий

10

Учень володіє теоретичним матеріалом, практичними уміннями та навичками при проектуванні, тестуванні, роботі з підручником. Виконує всі види запланованих робіт з частковою допомогою

вчителя.

11

Учень має глибокі знання. Добре володіє практичними уміннями та навичками. Аргументує, узагальнює, робить логічні висновки при вивченні навчального матеріалу. Об'єкт проектної роботи виконує з високою якістю.

12

Учень виконує завдання на високому рівні. Вміє працювати з

різними джерелами знань.

 

 

 

 

ПРАВИЛА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

 

 

            Об’єктами оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з трудового навчання можуть бути:

- рівень застосування знань і умінь у практичній роботі;

- проектно-технологічна діяльність учнів;

- уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації та іншими джерелами інформації;

- якість виконання практичних робіт;

- рівень сформованості  прийомів і умінь виконувати технологічні операції;

- рівень самостійності у процесі організації і виконання  роботи (планування технологічних процесів, самоконтроль і т. п.), виявлення елементів творчості.

 

 

ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З  ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

 

 

 

Основні види оцінювання: поточне, формувальне і підсумкове (тематичне, семестрове, річне).

Поточне оцінювання здійснюється в процесі вивчення теми з метою визначення рівня розуміння і первинного засвоєння учнями окремих елементів змісту теми, зв’язків між ними та засвоєним змістом попередніх тем уроків,  закріплення знань, умінь і навичок, їх актуалізації перед вивченням нового матеріалу. Результати поточного оцінювання фіксуються в балах від 1 до 12.

Формувальне оцінювання - відбувається під час навчання, сприяє кращим результатам  здобувачів освіти  і ґрунтується  на поставлених цілях ( тобто оцінювання  для навчання). Це інтерактивне оцінювання  учнівського прогресу, що дає змогу  вчителю визначити  потреби здобувачів освіти, адаптуючи до них процес навчання. Це постійне оцінювання, яке розпочинається з попереднього оцінювання знань і вмінь учнів на початку теми та впродовж її вивчення. Формувальне оцінювання  включає: самооцінювання, оцінювання учнями, оцінювання співпраці та оцінювання результатів проектної діяльності. 

Діяльність вчителя при організації формувального оцінювання здійснюється за наступним алгоритмом:

- формування об’єктивних та зрозумілих для здобувачів освіти навчальних цілей;

- створення ефективного зворотнього зв’язку;

- забезпечення активної участі здобувачів освіти у процесі пізнання;

- ознайомлення учнів з критеріями оцінювання;

- забезпечення можливостей й уміння здобувачів освіти аналізувати власну діяльність;

- корегування  спільно з і здобувачами освіти підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

         При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності учнів, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми.

         Семестрове оцінювання  здійснюється  на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень здобувача освіти з предмета упродовж семестру.

         Семестрова оцінка  може підлягати коригуванню. На результат оцінювання навчальних досягнень учнів впливають дотримання правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог (наявність спецодягу)  та вміння організувати робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи.

Річне оцінювання  виставляється на основі семестрових оцінок також з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.

 

 

Такі ж критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з основ здоров’я діють для учнів, що навчаються в індивідуальній формі ( екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

8,9 клас

 

 

 

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Початковий

1

Учень відмовляється від виконання поставлених завдань.

2

Учень   фрагментно   відтворює   незначну   частину   навчального матеріалу при виконанні проектних робіт, тестування, графічних

робіт. Має нечітке уявлення про етапи творчого проекту, об'єкт проектування, матеріал, інструменти.

3

Учень не може визначитись темою проекту, метою, вибором об'єкту під час складання проекту. При виконанні тестування має недостатній рівень знань. При самостійній роботі з підручником, з заздалегідь складеним вчителем планом, не вміє виділити головне і

робити відповідні записи, узагальнення, висновки

Середній

4

При виконанні проекту учень допускає грубі помилки на конструкційному етапі, а саме: не може підібрати аналоги вибраного об'єкту, неточні масштабні виміри. Частково знає технологічний процес виготовлення об 'єкта проектування. Виконує частково тести на платформах: Googlclass room, Googl формі, «На урок». Нездатний самостійно працювати з підручником, з відео за

вказівками вчителя.

5

Учень допускає значні помилки при тестуванні, проектуванні. Нечітко визначає тему, мету проектної роботи. Не аналізує проектну задачу. Не вміє чітко визначити способи власної діяльності. Проект

частково оформлений.

6

Учень за допомогою вчителя виконує більшу частину навчального матеріалу (тести, графічні роботи, робота з підручником, опрацювання відео). Дотримується технології виготовлення виробу. Допускає помилки на етапі конструювання, визначення економічної

доцільності виготовлення виробу. Не вміє зробити узагальнення.

Достатній

7

Учень самостійно виконує всі завдання поставлені вчителем (тести,

графічні роботи, робота з підручником, проектна робота), але допускає деякі помилки.

8

Вміє самостійно вибирати конструктивні елементи виробу, призначення виробу. Правильно підбирає матеріал, інструменти для виготовлення виробу. Проте потребує допомоги вчителя при

виконанні графічних робіт.

9

Учень самостійно складає технологічну карту. Виконує креслення виробу     та     його      деталей.      Виготовляє      об'єкт проектування за допомогою вчителя. Потребує допомоги вчителя

при виконанні тестів, роботи з підручником, з відео.

Високий

10

Учень володіє теоретичним матеріалом, практичними уміннями та навичками при проектуванні, тестуванні, роботі з підручником. Виконує всі види запланованих робіт з частковою допомогою

вчителя.

11

Учень має глибокі знання. Добре володіє практичними уміннями та навичками. Аргументує, узагальнює, робить логічні висновки при вивченні навчального матеріалу. Об'єкт проектної роботи виконує з високою якістю.

12

Учень виконує завдання на високому рівні. Вміє працювати з

різними джерелами знань.

 

 

 

 

ПРАВИЛА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

 

 

            Об’єктами оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з трудового навчання можуть бути:

- рівень застосування знань і умінь у практичній роботі;

- проектно-технологічна діяльність учнів;

- уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації та іншими джерелами інформації;

- якість виконання практичних робіт;

- рівень сформованості  прийомів і умінь виконувати технологічні операції;

- рівнь самостійності у процесі організації і виконання  роботи (планування технологічних процесів, самоконтроль і т. п.), виявлення елементів творчості.

 

 

ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З  ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

 

 

 

Основні види оцінювання: поточне, формувальне і підсумкове (тематичне, семестрове, річне).

Поточне оцінювання здійснюється в процесі вивчення теми з метою визначення рівня розуміння і первинного засвоєння учнями окремих елементів змісту теми, зв’язків між ними та засвоєним змістом попередніх тем уроків,  закріплення знань, умінь і навичок, їх актуалізації перед вивченням нового матеріалу. Результати поточного оцінювання фіксуються в балах від 1 до 12.

Формувальне оцінювання - відбувається під час навчання, сприяє кращим результатам  здобувачів освіти  і ґрунтується  на поставлених цілях ( тобто оцінювання  для навчання). Це інтерактивне оцінювання  учнівського прогресу, що дає змогу  вчителю визначити  потреби здобувачів освіти, адаптуючи до них процес навчання. Це постійне оцінювання, яке розпочинається з попереднього оцінювання знань і вмінь учнів на початку теми та впродовж її вивчення. Формувальне оцінювання  включає: самооцінювання, оцінювання учнями, оцінювання співпраці та оцінювання результатів проектної діяльності. 

Діяльність вчителя при організації формувального оцінювання здійснюється за наступним алгоритмом:

- формування об’єктивних та зрозумілих для здобувачів освіти навчальних цілей;

- створення ефективного зворотнього зв’язку;

- забезпечення активної участі здобувачів освіти у процесі пізнання;

- ознайомлення учнів з критеріями оцінювання;

- забезпечення можливостей й уміння здобувачів освіти аналізувати власну діяльність;

- корегування  спільно з і здобувачами освіти підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

         При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності учнів, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми.

         Семестрове оцінювання  здійснюється  на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень здобувача освіти з предмета упродовж семестру.

         Семестрова оцінка  може підлягати коригуванню. На результат оцінювання навчальних досягнень учнів впливають дотримання правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог (наявність спецодягу)  та вміння організувати робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи.

Річне оцінювання  виставляється на основі семестрових оцінок також з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.

 

 

Такі ж критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з основ здоров’я діють для учнів, що навчаються в індивідуальній формі ( екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

10, 11 клас

 

 

 

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Початковий

1

Учень відмовляється від виконання поставлених завдань.

2

Учень   фрагментно   відтворює   незначну   частину   навчального матеріалу при виконанні проектних робіт, тестування, графічних

робіт. Має нечітке уявлення про етапи творчого проекту, об'єкт проектування, матеріал, інструменти.

3

Учень не може визначитись темою проекту, метою, вибором об'єкту під час складання проекту. При виконанні тестування має недостатній рівень знань. При самостійній роботі з підручником, з заздалегідь складеним вчителем планом, не вміє виділити головне і

робити відповідні записи, узагальнення, висновки

Середній

4

При виконанні проекту учень допускає грубі помилки на конструкційному етапі, а саме: не може підібрати аналоги вибраного об'єкту, неточні масштабні виміри. Частково знає технологічний процес виготовлення об 'єкта проектування. Виконує частково тести на платформах: Googlclass room, Googl формі, «На урок». Нездатний самостійно працювати з підручником, з відео за

вказівками вчителя.

5

Учень допускає значні помилки при тестуванні, проектуванні. Нечітко визначає тему, мету проектної роботи. Не аналізує проектну задачу. Не вміє чітко визначити способи власної діяльності. Проект

частково оформлений.

6

Учень за допомогою вчителя виконує більшу частину навчального матеріалу (тести, графічні роботи, робота з підручником, опрацювання відео). Дотримується технології виготовлення виробу. Допускає помилки на етапі конструювання, визначення економічної

доцільності виготовлення виробу. Не вміє зробити узагальнення.

Достатній

7

Учень самостійно виконує всі завдання поставлені вчителем (тести,

графічні роботи, робота з підручником, проектна робота), але допускає деякі помилки.

8

Вміє самостійно вибирати конструктивні елементи виробу, призначення виробу. Правильно підбирає матеріал, інструменти для виготовлення виробу. Проте потребує допомоги вчителя при

виконанні графічних робіт.

9

Учень самостійно складає технологічну карту. Виконує креслення виробу     та     його      деталей.      Виготовляє      об'єкт проектування за допомогою вчителя. Потребує допомоги вчителя

при виконанні тестів, роботи з підручником, з відео.

Високий

10

Учень володіє теоретичним матеріалом, практичними уміннями та навичками при проектуванні, тестуванні, роботі з підручником. Виконує всі види запланованих робіт з частковою допомогою

вчителя.

11

Учень має глибокі знання. Добре володіє практичними уміннями та навичками. Аргументує, узагальнює, робить логічні висновки при вивченні навчального матеріалу. Об'єкт проектної роботи виконує з високою якістю.

12

Учень виконує завдання на високому рівні. Вміє працювати з

різними джерелами знань.

 

ПРАВИЛА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

 

 

            Об’єктами оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з трудового навчання можуть бути:

- рівень застосування знань і умінь у практичній роботі;

- проектно-технологічна діяльність учнів;

- уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації та іншими джерелами інформації;

- якість виконання практичних робіт;

- рівень сформованості  прийомів і умінь виконувати технологічні операції;

- рівнь самостійності у процесі організації і виконання  роботи (планування технологічних процесів, самоконтроль і т. п.), виявлення елементів творчості.

 

 

ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З  ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ)

 

 

 

Основні види оцінювання: поточне, формувальне і підсумкове (тематичне, семестрове, річне).

Поточне оцінювання здійснюється в процесі вивчення теми з метою визначення рівня розуміння і первинного засвоєння учнями окремих елементів змісту теми, зв’язків між ними та засвоєним змістом попередніх тем уроків,  закріплення знань, умінь і навичок, їх актуалізації перед вивченням нового матеріалу. Результати поточного оцінювання фіксуються в балах від 1 до 12.

Формувальне оцінювання - відбувається під час навчання, сприяє кращим результатам  здобувачів освіти  і ґрунтується  на поставлених цілях ( тобто оцінювання  для навчання). Це інтерактивне оцінювання  учнівського прогресу, що дає змогу  вчителю визначити  потреби здобувачів освіти, адаптуючи до них процес навчання. Це постійне оцінювання, яке розпочинається з попереднього оцінювання знань і вмінь учнів на початку теми та впродовж її вивчення. Формувальне оцінювання  включає: самооцінювання, оцінювання учнями, оцінювання співпраці та оцінювання результатів проектної діяльності. 

Діяльність вчителя при організації формувального оцінювання здійснюється за наступним алгоритмом:

- формування об’єктивних та зрозумілих для здобувачів освіти навчальних цілей;

- створення ефективного зворотнього зв’язку;

- забезпечення активної участі здобувачів освіти у процесі пізнання;

- ознайомлення учнів з критеріями оцінювання;

- забезпечення можливостей й уміння здобувачів освіти аналізувати власну діяльність;

- корегування  спільно з і здобувачами освіти підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

         При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності учнів, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми.

         Семестрове оцінювання  здійснюється  на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень здобувача освіти з предмета упродовж семестру.

         Семестрова оцінка  може підлягати коригуванню. На результат оцінювання навчальних досягнень учнів впливають дотримання правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог (наявність спецодягу)  та вміння організувати робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи.

Річне оцінювання  виставляється на основі семестрових оцінок також з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.

 

 

Такі ж критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з основ здоров’я діють для учнів, що навчаються в індивідуальній формі ( екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментарии