Критерії оцінювання 5-8 клас НУШ: фізична культура
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ
оцінювання результатів навчання учнів/учениць 5-8-х класів
Свідоцтво досягнень
·
Розвиває особистісні якості в процесі
фізичного виховання
·
Володіє технікою фізичних вправ
·
Здійснює фізкультурно-оздоровчу
діяльність
Група результатів 1. Формування психічної та соціально-психологічної сфер
засобами фізичного виховання
·
Визначає
мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1];
·
Формує
вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2];
·
Розвиває
свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3];
·
Виконує
різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності
[ФІО 1.4];
·
Дотримується
етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5]
Група результатів 2. Систематичні заняття фізичними вправами, володіння
технікою фізичних вправ
·
Демонструє
техніку фізичних вправ [ФІО 2.1];
·
Моделює
рухову діяльність [ФІО 2.2];
·
Виконує
фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3]
Група результатів 3. Усвідомлення значення фізичної/рухової активності
для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання
·
Пізнає
факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1];
·
Контролює
свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2];
·
Дотримується
здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність [ФІО 3.4];
·
Дотримується
правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5]
БАЛ |
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ |
ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ |
||
Група 1.
Формування психічної та соціально-психологічної сфер засобами фізичного
виховання |
Група 2.
Систематичні
заняття фізичними вправами, володіння технікою фізичних вправ |
Група 3. Усвідомлення значення
фізичної/рухової активності для підтримування
стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання |
||
1 |
Учень / учениця не бере практичної участі у фізичних
заняттях та під час оздоровчих вправ, не проявляє інтересу до власного
фізичного розвитку |
демонструє мінімальний інтерес до фізичної активності, не виявляє
бажання співпрацювати з іншими та уникає участі в будь-яких групових діях під
час уроку |
учень не дотримується правильної техніки виконання вправ, часто
допускає помилки, не враховує основні правила та рекомендації вчителя |
не бере участі у процесі фізичної / рухової активності, демонструє
мінімальний інтерес до здорового способу життя та активних видів відпочинку |
2 |
Учень /
учениця демонструє мінімальний активний рівень зацікавленості у фізичних
активностях, не виконує фізичні вправи чи фізкультурно-оздоровчі завдання |
відтворює
незначну частину вправ, не може ефективно співпрацювати з іншими учнями, не
зацікавлений у власному розвитку |
демонструє мінімальне розуміння
техніки виконання вправ, вправи виконує недостатньо точно |
демонструє
мінімальну участь під час фізичної / рухової активності, що є недостатньою
для підтримки здоров'я |
3 |
Учень /
учениця демонструє обмежений рівень інтересу до фізичних / рухових
активностей, іноді демонструє елементи правильної техніки виконання вправ,
але це відбувається лише з допомогою вчителя |
демонструє
часткову участь у відпрацюванні різноманітних завдань; під час уроку не
проявляє ініціативу у власному розвитку та вміння співпрацювати |
частково
демонструє елементи правильної техніки виконання вправ, однак допускає
помилки, що впливають на результат |
демонструє мінімальну
участь у фізичній / руховій
активності, проте це відбувається лише з настанови вчителя |
4 |
Учень /
учениця демонструє незначний інтерес до фізичних вправ, проте інколи бере
участь в іграх та оздоровчих вправах |
іноді бере участь у відпрацюванні різноманітних
завдань, демонструє мінімальну взаємодію
з однолітками |
демонструє
часткове розуміння техніки вправ, виконує їх правильно, але з неточностями |
іноді бере участь у фізичній / руховій активності,
однак не демонструє її на постійній основі |
5 |
Учень /
учениця демонструє середній рівень зацікавленості, регулярно бере участь у
загальнорозвивальних вправах та оздоровчих вправах, однак не виявляє значного
ентузіазму |
епізодично
демонструє окремі вольові якості під час виконання фізичних вправ, деякі
ознаки співпраці та активності у власному розвитку |
демонструє
середній рівень техніки виконання вправ, допускає мінімальну кількість
помилок, однак не
завжди виявляє стабільність у виконанні |
демонструє середній рівень участі у фізичній / руховій активності, але
не завжди зі значним ентузіазмом |
6 |
Учень /
учениця демонструє інтерес до фізичних занять та здорового способу життя,
регулярно бере участь у загальнорозвивальних вправах та завданнях,
звертаючись за допомогою до вчителя |
демонструє середній рівень участі та співпраці з іншими учнями, епізодично
виявляє вольові якості під час виконання фізичних вправ |
демонструє
добре засвоєну техніку вправ, але допускає неточності в рухах чи певних
вправах, що потребують покращення після демонстрації вчителем |
учень демонструє обмежений рівень участі у фізичній / руховій
активності, однак йому не вистачає систематичності та постійності у ході
виконання вправ |
7 |
Учень /
учениця демонструє достатній рівень зацікавленості й активності; регулярно
бере участь у фізичних та оздоровчих вправах, виявляючи до них певний інтерес
|
активно бере участь у групових завданнях, активно взаємодіє з
однолітками та проявляє елементи лідерства |
добре
володіє технікою виконання вправ, демонструючи неабияку точність та стабільність,
допускає незначну кількість помилок |
демонструє достатній рівень участі у фізичній
активності, займається фізкультурно- оздоровчою діяльністю, виявляючи до неї
певний інтерес |
8 |
Учень /
учениця демонструє високий рівень зацікавленості фізичною активністю, бере
активну участь в оздоровчих заходах |
демонструє
співпрацю та взаємодію з однолітками в командних іграх, бере активну участь у
групових завданнях, виявляє високий рівень самостійності |
демонструє вправність у ході виконання завдань, проте виявляє
недосконалість у техніці їхнього виконання |
учень виявляє достатній рівень участі та активності у фізичній /
руховій активності, дотримується здорового способу життя |
9 |
Учень /
учениця демонструє високий рівень фізичної активності, регулярно займається фізичними та
оздоровчими вправами, виявляючи інтерес до здорового способу життя, однак у
процесі відтворення вправ після демонстрації вчителя допускає незначні
помилки |
демонструє неабиякий рівень співпраці та лідерських якостей; бере
активну участь у досягненні спільних цілей в командних іграх |
виявляє
майстерність у техніці виконання вправ; виконує вправи
майже ідеально, без помилок та з високою
ефективністю |
демонструє високий рівень участі у фізичній активності, виявляє значний
інтерес до здорового способу життя |
10 |
Учень / учениця демонструє високий рівень зацікавленості та
систематичності під час виконання різних вправ, надає перевагу фізичній
активності як важливому складнику свого життя |
демонструє
високий рівень співпраці в командних іграх, ефективно взаємодіє з однолітками
та постійно сприяє їхньому розвитку |
демонструє
високу техніку виконання фізичних вправ у ході ігрової та змагальної
діяльності, самостійно обирає найефективніший спосіб виконання
фізичних вправ |
виявляє високий рівень фізичної активності,
регулярно та якісно виконує фізичні вправи |
11 |
Учень / учениця демонструє винятковий рівень зацікавленості та
дедукації, виявляє особливий інтерес до фізичної активності й власного
розвитку |
демонструє вольові якості у процесі рухової активності, розуміє власну
роль у ході командної гри, на високому рівні аналізує як власні сильні та
слабкі якості, так і відповідні якості суперника |
систематично
демонструє вольові якості у процесі рухової активності, визначає власну роль
та завдання для підсилення командної взаємодії та основі аналізу сильних та
слабких сторін, як свої, так і команди |
демонструє високий рівень участі у командній діяльності, виявляє
неабияку фізичну активність та приділяє чимало час фізкультурно-оздоровчим
вправам, що відображається на його загальному стан здоров’я та фізичній
формі, добирає фізичн вправи для регулювання власного емоційного стану |
12 |
Учень / учениця демонструє виняткову
зацікавленість у фізичній активності, демонструє винятковий інтерес до
фізичних занять та оздоровчих вправ, що є ключовим складником його життя,
аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший освітній поступ, ініціює,
планує й організовує співпрацю в групах з метою досягнення навчальних цілей,
виконання дослідницьких / творчих завдань |
демонструє та визначає власну роль у
командній діяльності, стимулює однолітків до досягнення високих цілей,
виявляючи їхню співпрацю та лідерство |
демонструє бездоганне виконання вправ, гармонію та точність рухів,
пропонує одноліткам ефективний спосіб виконання фізичних вправ |
демонструє особливу фізичну активність, систематично та цілеспрямовано
займається фізкультурно-оздоровчою діяльністю, вміє себе якісно оцінювати |
Комментарии
Отправить комментарий