Критерії оцінювання 5-8 клас НУШ: фізична культура
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ
оцінювання результатів навчання учнів/учениць 5-8-х класів
Свідоцтво досягнень
·        
Розвиває особистісні якості в процесі
фізичного виховання 
·        
Володіє технікою фізичних вправ 
·        
Здійснює фізкультурно-оздоровчу
діяльність
Група результатів 1. Формування психічної та соціально-психологічної сфер
засобами фізичного виховання 
·       
Визначає
мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1]; 
·       
Формує
вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2]; 
·       
Розвиває
свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3]; 
·       
Виконує
різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності
[ФІО 1.4]; 
·       
Дотримується
етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] 
Група результатів 2. Систематичні заняття фізичними вправами, володіння
технікою фізичних вправ 
·        
Демонструє
техніку фізичних вправ [ФІО 2.1]; 
·        
Моделює
рухову діяльність [ФІО 2.2]; 
·        
Виконує
фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] 
Група результатів 3. Усвідомлення значення фізичної/рухової активності
для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання 
·        
Пізнає
факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1]; 
·        
Контролює
свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2]; 
·        
Дотримується
здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність [ФІО 3.4]; 
·        
Дотримується
правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5]
| 
   БАЛ  | 
  
   ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ  | 
  
   ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ  | 
 ||
| 
   Група 1.
  Формування психічної та соціально-психологічної сфер засобами фізичного
  виховання  | 
  
   Група 2.
  Систематичні
  заняття фізичними вправами, володіння технікою фізичних вправ  | 
  
   Група 3. Усвідомлення значення
  фізичної/рухової активності для підтримування
  стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання  | 
 ||
| 
   1  | 
  
   Учень / учениця не бере практичної участі у фізичних
  заняттях та під час оздоровчих вправ, не проявляє інтересу до власного
  фізичного розвитку   | 
  
   демонструє мінімальний інтерес до фізичної активності, не виявляє
  бажання співпрацювати з іншими та уникає участі в будь-яких групових діях під
  час уроку   | 
  
   учень не дотримується правильної техніки виконання вправ, часто
  допускає помилки, не враховує основні правила та рекомендації вчителя   | 
  
   не бере участі у процесі фізичної / рухової активності, демонструє
  мінімальний інтерес до здорового способу життя та активних видів відпочинку   | 
 
| 
   2  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє мінімальний активний рівень зацікавленості у фізичних
  активностях, не виконує фізичні вправи чи фізкультурно-оздоровчі завдання  | 
  
   відтворює
  незначну частину вправ, не може ефективно співпрацювати з іншими учнями, не
  зацікавлений у власному розвитку  | 
  
   демонструє мінімальне розуміння
  техніки виконання вправ,  вправи     виконує недостатньо точно  | 
  
   демонструє
  мінімальну участь під час фізичної / рухової активності, що є недостатньою
  для підтримки здоров'я  | 
 
| 
   3  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє обмежений рівень інтересу до фізичних / рухових
  активностей, іноді демонструє елементи правильної техніки виконання вправ,
  але це відбувається лише з допомогою вчителя   | 
  
   демонструє
  часткову участь у відпрацюванні різноманітних завдань; під час уроку не
  проявляє ініціативу у власному розвитку та вміння співпрацювати   | 
  
   частково
  демонструє елементи правильної техніки виконання вправ, однак допускає
  помилки, що впливають на результат   | 
  
   демонструє  мінімальну 
  участь  у фізичній / руховій
  активності, проте це відбувається лише з настанови вчителя   | 
 
| 
   4  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє незначний інтерес до фізичних вправ, проте інколи бере
  участь в іграх та оздоровчих вправах   | 
  
   іноді бере участь у відпрацюванні різноманітних
  завдань, демонструє   мінімальну      взаємодію
           з  однолітками   | 
  
   демонструє
  часткове розуміння техніки вправ, виконує їх  правильно, але з неточностями   | 
  
   іноді бере участь у фізичній / руховій активності,
  однак не демонструє її на  постійній основі   | 
 
| 
   5  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє середній рівень зацікавленості, регулярно бере участь у
  загальнорозвивальних вправах та оздоровчих вправах, однак не виявляє значного
  ентузіазму   | 
  
   епізодично
  демонструє окремі вольові якості під час виконання фізичних вправ, деякі
  ознаки співпраці та активності у власному розвитку   | 
  
   демонструє
  середній рівень техніки виконання вправ, допускає мінімальну кількість
  помилок,  однак  не 
  завжди виявляє стабільність у виконанні   | 
  
   демонструє середній рівень участі у фізичній / руховій активності, але
  не завжди зі значним ентузіазмом   | 
 
| 
   6  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє інтерес до фізичних занять та здорового способу життя,
  регулярно бере участь у загальнорозвивальних вправах та завданнях,
  звертаючись за допомогою до вчителя   | 
  
   демонструє середній рівень участі та співпраці з іншими учнями, епізодично
  виявляє вольові якості під час виконання фізичних вправ   | 
  
   демонструє
  добре засвоєну техніку вправ, але допускає неточності в рухах чи певних
  вправах, що потребують покращення після демонстрації вчителем   | 
  
   учень демонструє обмежений рівень участі у фізичній / руховій
  активності, однак йому не вистачає систематичності та постійності у ході
  виконання вправ   | 
 
| 
   7  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє достатній рівень зацікавленості й активності; регулярно
  бере участь у фізичних та оздоровчих вправах, виявляючи до них певний інтерес
    | 
  
   активно бере участь у групових завданнях, активно взаємодіє з
  однолітками та проявляє елементи лідерства   | 
  
   добре
  володіє технікою виконання вправ, демонструючи неабияку точність та стабільність,
  допускає незначну кількість помилок   | 
  
   демонструє достатній рівень участі у фізичній
  активності, займається фізкультурно- оздоровчою діяльністю, виявляючи до неї
  певний інтерес   | 
 
| 
   8  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє високий рівень зацікавленості фізичною активністю, бере
  активну участь в оздоровчих заходах   | 
  
   демонструє
  співпрацю та взаємодію з однолітками в командних іграх, бере активну участь у
  групових завданнях, виявляє високий рівень  самостійності   | 
  
   демонструє вправність у ході виконання завдань, проте виявляє
  недосконалість у техніці їхнього виконання   | 
  
   учень виявляє достатній рівень участі та активності у фізичній /
  руховій активності, дотримується здорового способу життя   | 
 
| 
   9  | 
  
   Учень /
  учениця демонструє високий рівень фізичної активності,  регулярно займається фізичними та
  оздоровчими вправами, виявляючи інтерес до здорового способу життя, однак у
  процесі відтворення вправ після демонстрації вчителя допускає незначні
  помилки  | 
  
   демонструє неабиякий рівень співпраці та лідерських якостей; бере
  активну участь у досягненні спільних цілей в командних іграх  | 
  
   виявляє
  майстерність у техніці  виконання вправ; виконує вправи
  майже ідеально, без помилок та з  високою
  ефективністю  | 
  
   демонструє високий рівень участі у фізичній активності, виявляє значний
  інтерес до здорового способу життя   | 
 
| 
   10  | 
  
   Учень / учениця демонструє високий рівень зацікавленості та
  систематичності під час виконання різних вправ, надає перевагу фізичній
  активності як важливому складнику свого життя   | 
  
   демонструє
  високий рівень співпраці в командних іграх, ефективно взаємодіє з однолітками
  та постійно сприяє їхньому  розвитку   | 
  
   демонструє
  високу техніку виконання фізичних вправ у ході ігрової та змагальної
  діяльності,  самостійно обирає найефективніший спосіб виконання
  фізичних вправ   | 
  
   виявляє високий рівень фізичної активності,
  регулярно та якісно виконує фізичні вправи   | 
 
| 
   11  | 
  
   Учень / учениця демонструє винятковий рівень зацікавленості та
  дедукації, виявляє особливий інтерес до фізичної активності й власного
  розвитку   | 
  
   демонструє вольові якості у процесі рухової активності, розуміє власну
  роль у ході командної гри, на високому рівні аналізує як власні сильні та
  слабкі якості, так і відповідні якості суперника   | 
  
   систематично
  демонструє вольові якості у процесі рухової активності, визначає власну роль
  та завдання для підсилення командної взаємодії та основі аналізу сильних та
  слабких  сторін, як свої, так і команди   | 
  
   демонструє високий рівень участі у командній діяльності, виявляє
  неабияку фізичну активність та приділяє чимало час фізкультурно-оздоровчим
  вправам, що відображається на його загальному стан здоров’я та фізичній
  формі, добирає фізичн вправи для регулювання власного емоційного стану   | 
 
| 
   12  | 
  
   Учень / учениця демонструє виняткову
  зацікавленість у фізичній активності, демонструє винятковий інтерес до
  фізичних занять та оздоровчих вправ, що є ключовим складником його життя,
  аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший освітній поступ, ініціює,
  планує й організовує співпрацю в групах з метою досягнення навчальних цілей,
  виконання дослідницьких / творчих завдань   | 
  
   демонструє та визначає власну роль у
  командній діяльності, стимулює однолітків до досягнення високих цілей,
  виявляючи їхню співпрацю та лідерство   | 
  
   демонструє бездоганне виконання вправ, гармонію та точність рухів,
  пропонує одноліткам ефективний спосіб виконання фізичних вправ   | 
  
   демонструє особливу фізичну активність, систематично та цілеспрямовано
  займається фізкультурно-оздоровчою діяльністю, вміє себе якісно оцінювати   | 
 
Комментарии
Отправить комментарий